Dan före doppare dan

japp då var den här då, imorgon är det julafton men det finns INGESNÖ!!!!!!
men det var ju ingen snö föra julen så vad ska man göra? jag har hört att det kan bli upp till 5+ imorgon!! fatta liksom! ingen snö till jul asså jag håller typ på att börja gråta :,( 
men vad väljer man igentligen, 1)att vara med familjen utan snö eller 2)ensam med snö. jag tror att jag tar ettan
men det är ju igentligen vårat fel att vi inte får någon snö växthusifekten HALLÅ! e det nån som fattar eller om typ hundra år kommer det typ växta palmer i Umeå helt otroligt
vi kommer bli av med de fyra årstiderna och ha det som californien det blir ju skönt om sommaren kanske? hmm men jag föredrar snö istället för en varmt sommar dag eller gör jag det??? jag vet faktist inte..........

vi fick ju jullov i torsdags och då åkte vi till farsta med kusinen erikasom är lika gammal som oss två det blev lite julkalpps köp och lite fika och sånt, då köpte jag den där silvriga klänningen som ni sett

men imorgon är det ju dåra julafton som sagt och vi måste tyvärr då äta frukost med våra sjukt irriterande grannar de har två barn(en tjej och en kille) och de går liksom i tvåan och trean och de vill bara spela spel och det är så jobbigt!

men sen till själva "aftonen" om man ska säga nått kommer våra kusiner erika som jag sa förut och det kommer bli så kul jag har önskat mig:
tofflor
vantar+mössa(stikade)
pengar
filmer
och typ mer men orkar inte rabbla upp alla saker/I



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu