Första Advent!

jaha, då var man sjuk igen då. åhh jag har ingen lust att vara sjuk vi har liksom konsert på tisdag! men vad ska man göra? kommer nog inte gå på konfermationen idag fast det är inget pass utan det är ju första advent idag och då ville min präst Paul att vi skulle gå på den, så det gör nog inte så mkt om man skippar.

asså igår hände typ värdens konstigaste sak, vi hade varit och set på den "levande,sjungande julgranen" (typ en sång och berättar grej om julen) men den var jätte bra faktist, fast dom har förstört "himlen i min famn" för mig :(  hon som sjöng den sjög ABSOLUT inge bra, jag ville typ hålla för mina öron och inte höra. men i alla fall när vi hade set klart skulle vi gå en bit till där pappa och mamma hade parkerat bilarna, de hade parkerat bilarna i ett parkeringshus, men när vi kom ditt kom vi inte in! det var låst och mamma stoppade en bil för att köra fram till porten för att den skulle öpnas men det gjorde den inte! så vi stod i en timme och ringde typ 118 men vi fick ingen hjälp så vi fick åka komunalt hem! asså deet är ju helt sanslöst man måste ju få hjälp´! och det stod på porten att den stängde kl 21:00 och vi var typ där 19:50 och det var liksom kallt och det regnade, mormor och morfar var med och morfars syster som är typ 80 år! och då är det ju farligt om man bara får en förkyldning liksom. / I


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu