Fösta konserten!

japp, då var det dax då. första konserten imorgon och sen är det bara ,få se nu?, 6 kvar. fast fyra av de är Lucia tåg
och tänk jag ska vara Lucia på en av de. Guud, äntligen! jag har alltid velat vara Lucia och jag har fått vänta i fyra år men nu äntligen. fast jag kommer säkert svimma för det ,men det har ingen gjort än på våra Lucia tåg så jag tror att det är ganska lungt.

träning idag igen men jag vet inte om jag ska träna. det var så att jag slog i hällen i vårat eliment här hemma och det gör ont när jag går och det knäppa är att när jag har gått en stund känner jag inte av nått alls men när jag har suttit gör det jätte ont när jag ställer mig upp och går. ???. hur knäppt som helst. / I

Postat av: Emma

låter askul ju!kul att va lucia!! =P ha en mysig kväll! =)

2007-11-28 @ 16:15:12
URL: http://thabojan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu