Nu börjar det!

Om det är någon som inte har fattat så är vi två som har hand om den här bloggen, det är därför den heter Tvins för vi är tvillingar. Det har tagit ett tag innan vi har komit igång men nu känner ialla fall jag att det är dax att uppdatera den så ofta vi kan. Vi är ganska upptagna hela veckan men man kan alltid klämma in en liten stund. Det är handboll som tar upp mycket tid, träning och matcher ungefär fyra gånger i veckan. Bloggen kommer vi att fylla med det vi tycker om, fashion, smink, sport, djur. 
Det var min systers idée att ha en blogg och hon brukar få sin vilja igenom. Jag har haft ett space förut och jag tycker det är roligt att skriva.
Så kram på er och ni kommer snart att bli uppdaterade med vad som händer/ Å  



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu