Fredag!

Hej!!
som vanligt så va vi i skolan idag. det hände inte så mycket. vi hade idrott, mentorstid, NO, svenska, musik och engelska. hade engelska glosor och dom gick bra. och medans de andra tittade på film så gick ida, jag, A, N och H till ett annat klassrum för vi ville inte så. då flumade vi och skrattade en hel del men det va roligt. sedan cycklade vi hem( lite skönt att man slipper ha hjälm nu när man är 15). nu har ida fått min förkyldning och min har inte riktigt släppt så vi tränade inte. men vårat lag(eller ja föräldrarna) ska sitta i sekriteriatet och ha cafeterian imorgon så jag har bakat en morotskaka, recept kommer senare. vi har match oxå men ida och jag kan inte vara med för vi har musikalträning. lite snynd för det är sista matchen och den är mot Tyresö oxå. men skolan går ju förre.

kram/ Å


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu