Fredag

God kväll!
idag så började vi med idrott men jag var inte med för jag ville inte påfresta mitt onda knä( som har get med sig lite). efter det så stack vi ned till forellen för musikal rep. vi gick igenom första akten och sedan gick vi tillbaka till skolan för att äta lunch. sedan gick vi tillbaka till forellen för att dra igenom akt 2. vi han inte hela så vi ska fortsätta med den på söndag. vi gick oxå igenom rekvisitan.

jag tränade inte pga mitt knä så jag skrev in min novell på datorn och sedan gjorde jag mat. jag tror jag ska gå och lägga mig tidigt ikväll. är rätt trött.

kram/ Å 

Postat av: Ochrasy

spana in min blogg - och lämna gärna en kommentar om vad du tycker om den :D

2008-04-11 @ 21:36:37
URL: http://ochrasys.blogg.se
Postat av: Ochrasy

fotboll ;)

2008-04-12 @ 12:28:29
URL: http://ochrasys.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu