italien, here i come

ja tänk vad tiden går snabbt, jag kan inte fatta att imorgon vid den här tiden är jag i italien ; ) kollade precis på aftonbladet.se och då är det 17 grader sär nere. det kommer bli så himla skönt även om det är synd att lämna sverige nu när det är så fint väder.
så det här blir mitt sista inlägg innan resan, sen direkt när jag kommer till arlanda nästa fredag ska jag upp till söderhamn i helsingland för resten av familjen har åker upp dit på onsdan. så jag bloggar nog inte förns nästa söndag.
vi har samling kl 8 på arlanda så jag måste börja packa nu och kolla så jag har allt med mig.
ha det så bra, puuuusssss
Ida


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu