lördag

hej!
jag ska snart göra mig klar men jag ska bara skriva ett litet inlägg först, igår kom mormor, morfar, våran faster och våra kusiner så i natt var vi 11 stycken som sov i vårat hus. jag sover i åsas rum, farmor och våran faster sover i mitt rum, våra två kusiner sover inne i storesyrrans rum, mormor och morfar fick ta mammas och pappas rum och då fick mamma och pappa sova nere på varsin madrass på golvet. lite synd om dom men åsa och jag måste sova bra .
jag var så himla trött igår, åsa och jag gick och la oss kl 22 men vi måste sova ganska mycket för vi hade två föreställningar igår och vi ska ha två idag.
hoppas ni får en bra lördag
kram Ida



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu