onsdag

idag fick jag lite sovmorgon faktist, i vanliga fall brukar jag börjar kl 8 med spanska men idag skulle våran lärare på kurs så vi fick sovmorgon till 9:10. då hade vi SO och vi håller på med kristendomen eller rättare sagt bibeln och jag tycker inte att det är tråkigt för jag kan typ allt och sen kommer jag få höra en massa mer om GUD när vi är i Italien så jag kommer vara så trött på det när jag kommer hem. men man får väll stå ut.
när skolan slutade gick jag till centrum för att kolla på en ny foundation för min har blivit gammal och den är snart slut, då hade dom "true match minerals" till kampanj pris för 139kr på HM, så jag slog till och jag känner mig väldigt nöjd med mitt köp.
image98   image99
sen har man ju hört att den här foundatinen är bättre för att det är i puderfrom och inte kräm.

sen ikväll ska vi ha träning mellan 19:45-21:15 och vi ska cykla dit, så om en timme så jag ska väll snart börja göra mig klar. jag ska nog ta ner min resväska från vinden och börja packa inför Italien
kram Ida


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu