Roligt:)

Hej, jag heter Åsa och jag tänkte berätta om min bajsfixerade syster Ida. Jag tycker om henne bara för att hon är så klockren. Vi brukar gå ut på krogen och be till Gud. Hennes pappa tycker att jag är härlig och fräck. En gång så var vi i skogen och då kom en häst och ett handbollslag och köpte ut cigg åt oss, det tyckte Ida var roligt. Nu ska jag och Ida gå och förstora brösten. Hoppas du har en lika underbar syster som jag.

gud vad roligt. om du vill göra en så gå till den här bloggen: www.nathaliepeaches.blogg.se/ 
ha en bra kväll/ Å

Postat av: erika

min nathalie :O

2008-04-18 @ 20:50:44
URL: http://erikass.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu