Söndag morgon

God morgon!

har precis ätit frukost. vet inte riktigt vad jag ska göra idag. men jag ska nog hänga med N och H. vi ska ju typ bada men nu har det ju blivit lite kallare så jag är inte så sugen på det längre. mams ska putsa fönster och paps ska fixa på framsidan av huset men jag vet inte vad jag ska göra. men jag sak iallafall skriva ut mina noveller till svenskan. jag har skrivit två men jag kan inte bestämma mig vilken jag ska lämna in så därför lämnar jag in båda, jag fick det för min svenska lärare.
det har ju blivit lite mera vår istället för sommar och det är lite synd. så därför lämnar jag er med en sommar bild från förra sommaren. nu ska jag hoppa in i duschen.
kram Å
image103
det är jag som har tagit bilden och dt är min söta syster på bilden:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu