Söndag

God kväll!!
lite tråkigt med regn nu på slutet av veckan men vi kan ju inte bestäma vädret.
i matchen så gjorde jag ett mål men fick desstå mera stryk. en tjej sprang säkert mints 3 gånger rakt in i mig( hon skulle gå förbi men där stod ju jag mitt i vägen. man får igentilgen inte gå rakt in men det brydde sig visst inte domarna om) sedan så togs jag väll ganska hårt på linjen och när jag fick bolen så blev jag ner brottad. jag fick oxå en boll ganska hårt i ansiktet och en armbåge i magen.
MEN det är sånt man måste ta. vi vann ju allafall :-).
på eftermiddagen så har jag pluggat franska, har diagnos imorgon. sedan har jag inte gjort så mycket. rensat lite bilder och musik, sedan så har jag pratat med ida.
imorgon dra skolan igång igen och vi har typ fyra prov+genomdrag av musikalen. kommer kanske bli lite stressigt men det är väll bara att hålla ut.

Musikal veckan börjar om: 7 dagar.

kram/ Å


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu