Söndagens

Dagens humör: Glad, fortfarande lite dans
Dagens klädsel: Linné, skjorta och jeans
Dagens älskling: Mamma
Dagens lekkamrat: Rulle
Dagens saknad: Ida
Dagens behov: Att duscha som jag gjorde imorse
Dagens tur: Att jag slapp göra mat
Dagens otur: Att det va lite kallare idag
Dagens musik: Radio och Jason Mraz- I´m yours
Dagens besikelse: Att jag har haft tråkigt
Dagens TV-program: Americas next top model
Dagens irritation: Att jag var tvungen att hjälpa mamma hela tiden
Dagens glädje: Att få gå ut med rulle en stund
Dagens dumaste: Killarna som cyklade på tantcyklar
Dagens förlust: Att ha tråkigt

Kram Å


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu