tisdag

denna vacka kommer våran kusin sova hemma hos oss eftersom de renoverar hemma hos sig och den här veckan skulle de knipsa av avloppsrören så man kan inte gå på toa. men det är alltid kul när hon är här.
dagen började med idrott och det var en från 9:an som hållde i lektionen och för en gång skull körde vi handboll och det gick jätte bra. vi har frågat våran idrottslärare om vi kan göra det på lektionen men nej då, det går inte.
sen har dagen fortsatt och jag tycker att den har gått relatifv långsamt, det var lite tråkigt för vi hade ingen musikalträning och det kändes konstigt att sluta halv tre. men jag var tvungen att cykla tillbaka till skolan för idag så har åsa och jag haft utvecklingssamtal och allt går bra för oss båda i skolan.
men jag har ett litet problem för jag åker ju till italien på fredag men jag kan inte hitta min plånbok. jag vet att den ska vara här hemma men jag har typ letat överallt i mitt rum så just nu är jag lite orolig.

choklad, choklad, choklad. var gör man utan den.
när vi hade festen efter musikalen för våra släktingar fick vi en massa presenter ch vi fick choklad av farmor, eller rättare sagt choklad tryffel
image96    image97
mmmmm
men nu är min slut :P
jag ska fårga till mig några av åsa :)
kram Ida


Postat av: erika

haahha tur att du hittade den iallafall ;D

2008-04-23 @ 15:38:18
URL: http://erikass.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu