Vill ha!

nu när våren kommer allt mer så vill jag börja ha kläning. jag har inte så många så därför kollade jag in forever21.com och hittade många snygga. här kommer bilder.
image71                         image73          image74         
den här finns oxå i rosa, ca 138 kr.   finns oxå i rött,ca 138 kr.   snyggt i prikigt, ca 168 kr.
    image75image76
lite balkänsla, ca 180 kr.           den här är oxå jätte fin i vit, ca 198 kr.
image77        image78
fint mönster, ca 138 kr.     gullig kläning med fickor, finns oxå i svart, ca 96kr.
kom ihåg att frakten är stor om man vill köpa kläningarna + att det är i dollar och inte exakta priser.

nu ska jag gå till sängs.
kram/ Å


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu