Vill inte!!!!

hej.
inte nu igen!! det ska typ bli lite kallare och jag som vill ha sommar. så himla tråkigt med regn.
nåja, idag så började vi med idrott. vi körde badmington och pingis. sen så hade vi engelska, NO istället för matte och ungefär en kvart kör innan vi drog ned till forellen för musikalrep.
det gick bra på repet. vi gjorde mest övningar i gängen men vi gick oxå igenom finalen. man känner att det närmar sig. nu sitter jag och gör musikteori( det vill säga notläsning o.s.v) för vi har prov imorgon. jag kan ju sakerna men jag känner mig inte redo för att ha prov. sedan så ska jag väll läsa och öva lite SO.

PUSS/Å


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu