Dropp dropp

Jag ska snart få lite mer vatten på mig ska nämligen hoppa in i duchen. Väntar på att Åsa ska bli klar, vi var ute och sprang en vända fast det regnar men det var ganska skönt att det skvitrade i ansiktet. Vi har inte fått nått mail om när träningen ska börja men den börjar väll när skolan börjar. Man måste ju börja få upp flåset efter sommaren och jag har faktist bara sprungit två ynka gånger, jag skäms faktist lite ; )
Mamma och pappa håller på att göra kåldolmar till middag vilket jag inte är så stort fan av, iaf inte skolans : ) Nej men nu ska jag gå och skynda på Åsa lite. Hare bra.
// Ida


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu