Gästerna kommer!

Hallå!

Idag så sov jag till 9:15. Kan ske inte så jätte länge men jag kännde mig utvilad. Idag så har jag bakat två tårtor. En som vi ska ha idag för några kompisar ska komma över. Det är igentligen inte en tårta utan en paj med pecannötter. Den andra har jag bara gjort bottnen på och den är till imorgon då vi ska fira mamma. Hon fyller inte år imorgon men vi är i Polen när hon fyller år så då gör vi det imorgon istället. Tårtan jag gör är en choklad och björnbärstårta.

Mamma och pappa åkte och handlade och då städade Ida och jag och sedan har vi inte gjort så mycket mera.
Ha en bra lördag.
*Kram Åsa*


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu