Irriterad

Jag är lite små irriterad på internet just nu, det går så himla långsamt och att det håller på att krågla hit och dit.
Vi klev faktist upp tidigt idag för damerna hade match kl 8 igen och det ville vi inte missa och idag vann de ju också. Efter att vi hade kommit upp och ätit frukost gick jag ut med Rulle och när jag kom in började vi städa. Efter städningen solade jag lite innan jag åkte och handlade och Åsa gick ut med Rulle. När jag kom tillbaka kollade vi på teve. Efter det kom mamma och pappa hem, vi åt middag och sen har vi kollat på "Den olympiska studion".
Jag har nog tänkt vara uppe lite senare idag, men man blir ju trött när man går upp 07.45.
Imorgon vet jag inte riktigt vad vi ska göra, jag hoppas att mamma och jag bestämmer om vi ska färga mitt hår hos frisören eller hemma för jag har en skit hemsk utväxt. På kvällen ska pappa springa "MIdnattsloppet" så vi ska in till stan. Kram.
// Ida


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu