Musik problem

Hej!

När jag lade in låterna igår så fick jag inte plats med alla så jag vill ha en större. Just nu har jag en Ipod shuffel, den gamla modellen som bara har 512 MB. Så nu funderar jag på en ny men det finns så många att välja bland. Jag funderar på att köpa en Ipod med 4Gb för jag tycker om ITunes men Stina har en från Creativ och hon tycker att den är bra. Pappa och Ida har från Appel. Det här är dom som jag funderar på:
     
4Gb 1097 kr                4GB 798 kr                                2Gb 695 kr                4Gb 912 kr 
   Pappas                       Stinas

Så jag funderar mycket och har svårt att bestäma mig. Men jag vill nog ha 4Gb även om jag inte har det på datorn ens. Men om jag får mera musik i framtiden så är det ju bra att ha plats.

Musik är en del av sin livsstil | Åsa


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu