Natti Natti

Jag har tänkt att börja gå och lägga mig nu, måste ställa om tiden lite för på lördag har vi turnering och vi har samling kl 8 ; )
Idag städade vi som sagt i förådet och vi slängde bort en hel del. När pappa kom hem åt vi middag och då plötsligt känner jag att de kittlas på min högra vad så jag dra ner med handen och då plötsligt sticker det till och då har en geting krypit in under mina jeans! Vi har smörjt på salubrin men jag har fortfarande skit ont.
Träningen gick bra och vi var 10 st och alla ska följa med på cupen. Vi kom hem ca 21 och vi har kollat på Project Runway och SATC. Nu ska jag sova.
// Ida


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu