Nu äntligen funkar det

Japp. Efter att internet inte har funkat på min dator så är det igång igen. TACK så mycket, pappa. Idag så har jag inte gjort någonting förutom att tittat på OS. Det är roligt tycker jag för det är ju så många olika sporter hela tiden. Idag har vi sett simmning, fotboll, basket och handboll bl.a.
Imorgon så börjar mamma jobba igen så det blir bara jag, Ida och Rulle hemma. Vi ska väl städa och klippa gräsmattan men vi ska försöka att inte sitta vid datorerna så mycket. Vi måste ju liksom ut och göra saker. Men på tisdag ska vi nog träffa Nelly. Jag har verkligen saknat mina vänner.

Nu regnar det igen. Jag vill ha sommar ett tag till.
*Kramar Åsa*


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu