Och jag som trodde att det skulle bli en fin dag

Hejsan!

Nu sitter jag här framför datorn igen, haha. Det regnar igen, typiskt. Trodde att regnet var över men vi fick vara glada över att vi fick en torr dag igår.
Igår så somnade jag till Älskad från första stund. Skit mysigt.
Har inga planer för dagen. Ska kanske baka lite kakor för vi ska ju baka bullar.
Just nu känns det som ett mysigt ögonblick. Liksom här sitter jag och lyssnar på favorit musik och det regnar ute, jag har Rulle vid fötterna och jag känner mig lycklig. Helt underbart.

Nu ska jag lämna er med värdens bästa låttext.


Alldeles nyss

Prinsessa av september

Bar jag dig i min famn

Genom spruckna nätter med varsamma händer

Viskade jag ditt vackraste namn

Jag ville fylla dej med drömmar

Måla en himmel så blå

Jag ville ha dej att tro att allt du önskar kan du få


Om det ändå hade räckt med bara min kärlek till dej

Den är större än du tror

Större än kärleken själv

För när du steg ner på denna jorden rund

Var du älskad från första stund

Älskad från första stund


Det gör mej så ont

Prinsessa av september

Att möta din skräckslagna blick

Se dig famnad av en sorg som bara du känner

Och glida iväg från det lugn som är ditt

Är det jag som har lärt dig att måla dina orosmoln?

Har jag kramat dig för hårt, säg nåt så jag kan förstå


Om det ändå hade räckt med bara min kärlek till dej

Den är större än du tror

Större än kärleken själv

För när du steg ner på denna jorden rund

Var du älskad från första stund

Älskad från första stund, älskad från första stund

*Love ya Åsa*



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu