Regning söndag

God Morgon.

Jag har lite jobbigt när jag vaknar.
Jag har fönstret öppet lite och det har ju blivit kallare nu så det är kallt i mitt rum så jag har vintertäcket, alltså duntäcke.
Så under täcket är det jätte varmt men utanför är det jätte kallt och jag sover med armarna utanför och dom blir iskalla men det är samtidigt för varmt under täcket. Någon som känner igen sig?

Idag har jag inga planer. Ska väl kolla på OS, flera svenskar ska ju vara med idag, bland annat Stefan Holm som ska hoppa höjdhopps kvalet. Jag hoppas verkligen att han kommer till final och att han tar guld. Annars så ska jag försöka skriva klart en bokrecension men det är så tråkigt. Jag har läst 3 böcker i sommar, varav två är lånade på biblioteket och dom ska tillbaka på onsdag så jag måste göra klart dom.
Vad roligt att det är så många som kommenterar! Jag tycker att det är jätte kul att få kommentarer. Igår hade vi ungefär 40 läsare. Gud vad kul. TACK för alla kommentarer.
Vad ska ni göra idag?
*Kramar Åsa*


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu