Tjabba

Gud vad jag är pigg fast så var det inte i morse, mamma kom in i mitt rum kl 9. Jag orkade knappt öppna ögonen, haha.
Just nu håller jag på att leka med Rulle, kastar hans leksak som heter svansen men han ska hela tiden gå ner och då sa jag till honom. " Om du går ner så tänker jag inte leka med dig" och då stannade han ; P. Dagen till ära har Åsa tänkt hjälpa mig med att baka bullar, det är oftast hon som gör det och de brukar bli super goda men jag måste väll få lära mig någon gång. Nej nu ska jag gå och borst tänderna.
// Ida

Postat av: Åsa

ska jag hjälpa?? vi får se:P men det är klart jag gör:)

2008-08-07 @ 11:19:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu