Träning ger färdighet

God morgon!

Idag vakande jag av min vanliga väckarklocka, alltså inte Rulle. Han följde med mamma till jobbet.
Snacka om att jag var trött igår. Träningen var jobbig!! Och så fick jag käning i vänster baksida, kanske en sträckning på gång, hoppas inte. Liksom ska man få det precis i början av säsongen.
Idag så ska jag skriva klart mina bokrecensioner och sedan ska vi till centrum. Vi har träning idag också klockan 19:00. Det känns ändå skönt att vara igång.
Hur ser eran dag ut?
*Kram Åsa*

P.S. Nu ÄNTLIGEN funkar internet som vanligt, JIPPI.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu