Varför...

...Tappar vi kontakten med folk? Liksom förut så var man ganska nära vänner men sedan gick det bara utför? Det har hänt så för mig. Förut så var det så att så fort personen loggade in på MSN så började man att snacka men nu pratar man inte alls. Detta gör mig inte glad. Mera deppig. Det är ju så synd, det känns som att man mister vänner. Liksom om man inte pratar så har man ju ingen relation.
Det är ju klart att man byter vänner i sitt liv, man gör ju andra saker men jag vill inte glömma bort mina gamla vänner.

Jag saknar alla som jag inte pratat med på länge.
*Åsa*


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu