Åsas önskelista

  
Nattlinne från Lindex för 149 kr.
Ljushållare från Indiska för 59,90 kr.
Boken Upprorsänglar av Libba Bray.

Sedan är det ju alla vanliga saker som jag vill ha som kläder och smink och smycken och så. Jag har inte tänkt så mycket på julklapparna men nu när julen närmar sig med stormsteg få tänker jag mest på hur jag ska få pengarna att räka. Men trots allt så är det tanken som räknas. Har bestämt det msta vad jag ska köpa.
Idag så var 7,8 och 9:an indelade i 8 olika grupper och så gick vi runt till klassrum och gjorde olika saker bland annt så ska det låta. Roligt för man lär känna de andra klasserna bättre. Jag har haft lite problem med mitt bild betyg. Jag var inte klar med allt så jag fick sitta extra i tisdags för att det var sista dagen betygen kunnde ändras. Man lärare hade sänkt mitt VG till G men idag när jag pratade med henne så har hon höjt mig igen.

Nu ska jag gå ner och hjälpa mamma packa upp matvaror.
Puss på er, Åsa


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu