Bla, bla, bla

Hej!

Så där, nu har jag läst igenom alla bloggar jag läser men jag måste uppdatera mig lite eftersom jag inte läste någon förgår eller igår.

I skolan idag hade vi en uppsats i so/svenska om andra världskriget och jag blev väldigt nöjd med min, bara det att nu har jag träningsvärk i armen, det gör så himla ont och fast jag var och tränade blir det inte speciellt bättre. På träningen var vi 5 stycken och jag tycker att våra tränare ska ha ett snack med oss om träningsnervaron, föra torsdagen var vi bara 3 och laget blir inte bättre. Visst vi har bara en match kvar det här året, den 13 december och då kan inte Åsa och jag vara med för vi har Luciatåg på Skansen.
Over and out.
// Ida 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu