Dan före dan före dopparedan

Hej!

Idag har det varit en riktig hektisk dag, jag blev väckt kl 9:30 tror jag och åt frukost med mamma, Åsa, mormor och morfar. Efter det åkte jag, Åsa, mam och mormor till Ica Maxi och handlade. När vi kom hem blev det lite lunch och efter det gjorde Åsa Ians Sockerkransar som blev jätte goda, mormor rullade köttbullar och jag stickade, det går riktigt bra för mig att sticka nu. Jag fick bara G i slöjd så nu övar jag hemma fast min lärare sa att jag inte skulle göra det. Men övning ger färdighet.

Pappa kom hem från jobbet och Stina kom hem från Uppsala och vi åt middag, efter det gjorde pappa knäck som blev mummsig, jag satt mest framför datorn och slappade innan vi hade ett litet glöggfika.

Imorgon ska granen hämtas från vinden och kläs och en massa saker ska göras, jag kan inte riktigt fatta att det bara är en dag kvar till julafton. Om bara snön kunde komma....
// Ida


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu