Ge mig snö!

Hej!

Jag tycker det verkligen inte känns som december, visst att alla adventsjärnor är i fönstren och man handlar julklappar men det blir ingen riktig jul utan snö. En sak som jag skulle vilja gör är att gå ut och ha snöbollskrig på julafton, att vakna upp till att det ligger snö på marken är så undebart. Så det är bara att hålla tummarna.



Idag var det en ganska kort dag i skolan, vi gick mellan 8.30-13, sen tränade vi kl 17.30 men vi var inte så många 93:or och vi hade ingen tränare men det blev en ganska bra träning endå eftersom vi tränar med damerna.
Imorgon börjar vi 9:45 vilket är himla skönt men sen måste vi sitta i gympasalen och lyssna på en massa band, lite onödigt enligt mig. Kan man inte bara få sitt betyg och gå hem? Kram
// Ida



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu