Gud vilket väder

Hejsan!

Var ett tag sedan jag bloggade men jag var ju sjuk så där är förklaringen.
Ja, vädret är inte precis roligt. Riktig blötsnö kommer ner. Men det har hänt lite saker idag ialla fall.
Vi hade Luciatåg på förenings gården och tjänade typ 4500 kr, det är snabba pengar. Igår så hade Ida och jag Luciatåg med 8:orna och då svimmade nästan jag. Jag kännde mig jätte varm och sedan fick jag lock för öronen, det är första gången det har hänt mig men jag tror det kanske beror på att jag var sjuk. Våran musik lärare sa att jag hade varit alldeles vit i ansiktet. Men som sagt så gick det utmärkt idag.
Imorgon så har vi sovmorgon till 11.15 för vi ska iväg med 8:orna igen och då kommer vi vara hemma vid 17 ungefär. Vi är bara 5 stycken i 9:an som hjälper 8:orna för dom har bara 1 som sjunger min stämma och bara 2 som sjunger en annan stämma. Det är så i klasserna att vi får hjälpa varandra, i vår klass så får vi hjälp med killar eftersom vi har bara 2.
Nu ska jag titta på Grey's anatomy.

Puss och kram, Åsa


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu