Jullovet är här!

Ja, nu kan man se fram emot typ 2 veckors ledighet. Vi börjar den 8:onde januari.
Innan vi gick hem få gick Ida och jag till centrum och köpte lite julklappar. Jag har ganska nöjd med mina betyg. Jag har 17 betyg och 1 G, 14 VG och 2 MVG, i musik och HK. Jag har G i syslöjd men våran lärare har sagt att vi inte skulle få det betyg vi förtjänar för hon har inte sett oss tillräckligt mycket. Eftersom hon vet att det är inte så mycket eget arbete hon kommer att se så får hon väl sätta betyg efter det. Min franska och engelska lärare säger att jag ligger precis på gränsen mellan VG och MVG så det är bara att jobba på nästa termin.
Puss och kram, Åsa.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu