Ledig dag!

Godmorgon!

Idag så är vi komplediga pga alla våra Lucia tåg. Skönt!
Jag sov till 9 och sedan så läste jag ett kapitel i Harry Potter. Nu läser jag 4:an, de är som beroende framkallande. Jag hade bara tänkt läsa 2:an men nu har jag läst ut 3:an och börjat med 4:an.
Idag så ska vi till våran kompis och julpyssla och ha det mysigt. Ida och jag brukar åka till Farsta Centrum den dagen vi är lediga och handla julklappar för hur många är lediga på en måndag men vi får ta det till helgen som alla andra.
Nu ska jag kolla lite buss tider.

Puss och kram, Åsa


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu