Lördag

Hejsan!

Jag skriver inte så ofta nu för tiden. Typ ett inlägg i veckan men känns som att jag knappt varit hemma i veckan.
I måndags tränade inte vi för vi var tvugna och sova ordentligt men farmor kom och vi flyttade sängar och hållde på.
I tisdags hade vi julkonsert så där var det en klar anledning.
I onsdags så var vi på mammas skola och åt julbord, gott som vanligt.
I torsdags så var jag på öppet hus på enskede gård, det verkade vara jätte bra. Det var en känsla som var typ får jag hjälpa till? Åkte sedan till träningen då jag kom sent men jag skulle inte träna för jag hade inte saker med mig men jag kom mest för jag trodde att vi skulle snacka efter.
I fredags så gjorde jag inte så mycket. Vi slutade tidigare för vi hade engelska prov och sedan mötte vi upp pappa i centrum för att kolla på jacka åt mig men det blev som sagt ingen. På kvällen så klonglade min iPod men den funkade nu på morgonen.
Idag så har jag har städat nedervåningen och mamma har klippt min lugg, det behövdes vekligen. Jag ska spela match med damerna kl 14, och det är samling 13:15.

Nu blev det ett uppehåll i skrivandet.
Ha en bra lördag.

Puss och kram, Åsa


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu