Ögonstenar




Dessa två kjolar kan jag tänka mig att köpa, den första kjolen är i samma mönster som känningen jag skrev om förut och de sitter ganska högt upp och jag bara älskar rosetten. Båda kostar 249kr och jag skulle gärna vilja ha båda för jag kan inte välja. Svart passar till allt men mönstret är himla fint.

Den här klänningen tycker jag är jätte fint och när jag först inte såg ryggen så tyckte jag att den inte var något speciellt men när jag såg den ändrades min inställning till den. Så snygg och den kostar bara 249kr och den finns även i guld/svart och lilla. Jag tycker dock att grå är snyggast.

Det ända krukset är att jag inte vet om jag ska slå till nu på dessa kläder (men då kommer jag vara helt pank) eller om man ska vänta till mellan-dags-rean.
// Ida


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu