Old and new shoes

Hej!

Jag har ju skrivit om att jag köpte ett par uggs på second hand men sen var de snea så jag fick ont i höften, det är kanske lite svårt att föstå men här är lite bildbevis:
 
1. Så här ser uggsen ut, hur fina och sköna som helst. 2. Om du tittar på sulan ser du att den är sne och de gör att hela jag går snett och överbelastar höger höft så nu är det bara att slänga dem.

Så nu var jag utan vinterskor men det löste jag och pappa idag.
Åsa och jag skulle möta pappa i centrum för att kolla på en vinterjacka till Åsa men det blev istället ett par skor till mig.
 
De är av märket Rhode och kostade 950kr, de är hur sköna som helst och riktigt snygga tycker jag. Nu är det bara och vänta på snön.
// Ida



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu