Time for bed

Hallå!

Den här helgen har varit väldigt skön, jag har varit uppe sent och sovit länge.
Idag blev jag väckt ca kl 10 och åt frukost med familjen, inte farmor dock för hon gick till kyrkan då vi åt. Efter det duchade jag och satt vid datorn innan farmor kom tillbaka och då bakade vi pepparkakor. Några blev brända men de flesta blev bra. Sen åt vi middag och jag övade lite på musikteori som vi har prov i imorgon.
När Åsa och jag la oss sedan i mammas och pappas rum och tittade på Hell`s Kitchen började vi må illa båda två, så vi gick ut en sväng med Rulle eftersom vi inte hade varit ute på hela dagen och jag kännde mig lite bättre men inte Åsa och hon kräktes sen men nu mår hon bättre. Jag undrar om hon ska gå till skolan imorgon, troligen inte men vi får se. Jag har fortfarande lite ont i magen fortfarande men det är inte så farligt.

Hoppas ni har haft en bra helg.
// Ida


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu