losing the way!

tänkte på justin timberlakes låt losing my way men det blev losing the way för det va typ det som hände på a-flicksmatchen idag.
vi möte BK söder och det var jämt flera gånger innan dom gled iväg och vann med 10-16. inget måll för mig:/
veckan har varit bra. jag klippte mig i torsdags. det blev axellångt med lugg. super fint:)
annars har det inte hänt så mycket. morfar flyllde år som sagt.
om en timme så börjar melodifestivalen 2008. jag vet typ ingen som är med för utom amy diamond. jag tycker inte om henne(det här är min åsikt, om det är någon som tycker absolut imot mig så sig det). hon ser ut som att hon är typ 12, hon är barnslig på nått sätt.
imorgon så har vi tidig match med samling 8.30 och sen har jag konfimation kl 15.00
lyssnade nyss på magnus ugglas pärlor åt svin. den är riktigt bar tycker jag fast lite gammal.
ida och jag ska försöka skriva mer på bloggen. vi skriver typ aldrig.
kram på er/Å

Postat av: Nelly

Justin timberlake e inte bra :D

2008-03-13 @ 13:16:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu