Måndag!

ny vecka igen och på onsdag drar vi till sälen med papps och det ska bli kul, vi brukar ofta åka till åre för mamma är med i en förening som har två stugor där uppe men i år fick vi ingen. men det ska bli kul att åka till sälen, har aldrig varit där men jag gillar ändå åre bäst. pappa har nämligen en stuga där uppe med jobbet det är synd bara att vi inte kan åka alla fem. (men nån måste ju ta hand om rullebulle)
har stödkonsert på onsdag också för att få in pengar till musikalen och åsa och jag har valt att vara med på den för våran musiklärare sa att det kommer märkas ganska väll om vi är borta. jag önska att hon bara kunde säga nej ni får inte åka, det skulle göra livet enklare. för åsa och jag sjunger alt II och den stämman är inte så stor och båda vi sjunger starkt och då hör man att vi är borta. jag borde igentligen plugga på sångerna istället för att sitta här.^^
pappa ville igentligen att vi skulle skippa konserten för att komma upp till sälen tidigare men nu blir det som det blir men han har gått med på att köra på kvällen/natten för vi kommer typ upp dit kl 01.00 eller nått sånt. lite sent men okej.
helgen var väll ingen stor hit precis. vi hade match i lördags men det gick inge bra för att de andra lagen bara tar dit sina elitspelare. jag b lir så irriterad på det. fan varenda lag gör det. på söndagen hade jag konfermation och det var kul. jag går i bigitta-gruppen och vi är inte så många så ibland har vi med clara-gruppen och det hade vi igår. jag hade verksta och vi gjorde en tidslinje(den blev jätte fin) och jag skrev om när kyrkan växer fram.
jag kanske ska berätta lite om stjärnholm också. vi kom ju hem i fredags och det var jätte kul där. maten var skit god och jag kan lungt säga att det var de två roligaste skoldagarna i hela mitt liv! även om min grupp kom sist i tävlingen.
massor av kramar/I


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu