Regnig Tisdag!

igår åkte vi med mamma, storasyster och kusin in till stan, för att shoppa lite och så. jag köpte entligen jeanssjotran och den är bara så snygg!!
här är lite fler kap som jag gjorde:
image16       image17
de här två är båda köpta på Gina Tricot för 99kr/st. jag har ju sagt att jag velat köpa t-shirtar med tryck så jag passade på
image18
eftersom bokrean har startat var jag ju tvungen att köpa nån bok, och då blev det den här boken av Katarina von Bredow "Räcker det om jag älskar dig" och den verkar riktigt bra. jag har ju blivit ett riktigt Katrina fan för jag har redan läst två böcker av henne i år.
kramar I

Postat av: erika

asso ida , boken va inte ens på rea xD

2008-02-27 @ 20:36:24
URL: http://erikass.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu