Söndag 10/2

förstår inte vad syran fått för sig " ne vi skriver inte på bloggen men vi ska försöka skriva mer" ;D skärpning Å!
spelade match idag me mot handen det blev 10-6 till dom. asså jag blir helt galen! det är liksom ingenting att släppa in 10 mål men vi gör inga. vi gjorde 1 ja ni läste rätt 1 mål i första halvlek på 20minuter. asså det är helt sanslöst!

när vi kom hem tog vi en dusch sen så har jag syslat med läxor. skit kul en söndag men va ska man göra? de gör ju inte sig själva precis. gjorde klart so-arbetet för en stund sen . vi har ett inlämningsarbete på frågor om norden och växthuseffekten och sånt. sen har jag skrivit på svenskan också jag läser en bok som heter "Apelsinflickan"  den har jag ju berättat om och så ska man svara på frågor. boken är typ skit hemsk för de blir typ våldtagna hela tiden! sen var det att träna på musikal låtarna men det är kul i alla fall. åhh jag kan inte vänta tills vi har premiär^^
massa kramar/I


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu