27 Januari!

då var det söndag och helgen är snart slut, men det kommer ju alltid en ny. igår så var det städning på förmiddagen och match på kvällen, det var samling kl 15:30 så det var okej. matchen gick i huddingehallen och det var också huddinge vi mötte. de var inte så bra och vi vann med 6-19 så det var skönt. mamma och pappa hade sagt att vi skulle äta ute så vi duchade i hallen och så blev det ett lite bråk om vart vi skulle åka och äta till slut så blev det en thai resturang och det var ok mat där, men innan ville mamma åka till nån halll och kolla på Åsas och min kusins pojkvän som var nere och spelade handboll men sitt lag och efter lite övertalan földe vi med.

det blev ganska tidigt i säng för jag skulle up och spela med a-flickorna, vi hade samling kl 09:15 idag så man var lite trött i morse, vi vann i alla fall den matchen med 14-16 och vi spelade mot salem, men vi gjorde en skit, verkligen skit dålig andra halvlek för när första halvlek tog slut stod det 6-12 från att ha en 6-målsledning krypte den till 2 men vi kämpade ju på i alla fall.

jag har alla fall fått en ny favorit vardag tisdagar för då har vi musikal träning och det är bara så kul! jag skrattar hur mkt som helst då vi har det, även om vi måste gå till fyra så gör det mig faktist ingenting/ I


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu