Fredag

Dagen började med att vi hade samling kl 8 så jag var tvungen att gå upp ganska tidigt, pappa sjutsade mig till Gubbängen, matchen började kl 9 och vi mötte Spårvägen. Vi förlorade matchen men andra halvlek var bra, sen skulle vi ha match kl 11 mot Handen och vi hade samling kl 10.30. Vi förlorade den matchen också. Jag tycker att jag har spelade ganska bra båda matcherna, man tar några bollar men släpper in också. Jag åkte hem med min tränare för vi bor inte så långt ifrån varandra. Imorgon har vi samling kl 12 och vi ska möta Eksjö och Kungsängen och jag hoppas att det går lite bättre än idag.
När jag kom hem tog jag en duch, åt lite och sen gick Stina och jag en sväng till centrum. Jag köpte inget, har inga pengar kvar från Grönan ;) Nu för en stund sen kom mamma hem och hon hade handlat så jag har packat upp varor och jag tror att Rulle måste ut på en promenix så jag ska ta honom. Dagens outfit: Jeans, t-shirt. Ha det så bra.
// Ida


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu