Hej..

Idag mötte jag upp Milou på Gullmarsplan och vi åkte ut till Solna för andra dagen på målvaktskolan, hade en sån fruktansvärd träningsvärk ,som fortfarande sitter i, som gjorde att det blev ännu jobbigare på de två träningspassen vi hade. Men jag lär mig jätte mycket. Jag kom hem vid ca 18 och nu ska jag gå och lägga mig tror jag för jag är så himla trött!
Imorgon blir det inget inlägg för då åker vi upp till mormor och morfar för att fira midsommar, mamma och pappa samt Rulle åkte upp här i kväll och de kanske är framme redan. Ha en jätte bra midsommar så skriver jag när vi kommer hem på lördag.
// Ida


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu