Kväll

Satte mig precis här efter att ha fikat lite med familjen framför fotbollen (Holland-Frankrike) men jag tröttnade och gick upp. Fikat bestod av lite Gott & Blandat, te, Marie kex och skivor av äpple, mums!
Efter att jag hade varit ute med Rulle en stund så fick jag gå bort till återviningen och slänga lite papper, tidningar och glas m.m, det blev så mycket så jag var tvungen att ta mammas cyckel (den har cyckelkorg) och gå ivåg. När jag kom tillbaka hade pappa kommit hem och vi åt middag, lax med potatis men det blev inte så gott ;) Efter middagen har jag suttit vid datorn lite och tittat på teve, jag har inte plannerat att göra så mycket mer. För jag måste ju upp relativf tidigt imorgon för vi har ju samling kl 12. Hoppas ni har haft en bra Fredag.
// Ida


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu