Kväll

Hej!

Ska snart gå och lägga mig, det är ju skola imorgon fast det känns som sommarlov. Vanlig dag imorgon fast Ida och jag tror att våran musiklärare kommer att "sno" oss från någon lektion för att öva. Vi har ju konsert på tisdag, då får vi spela in Gossip Girl och DH. Badade efter träningen, fett skönt. Lite kallt i början men sedan va det varmt.

Jag kan inte riktigt tänka det men det är bara 7 dagar kvar tills jag åker till Italien. Längtar så himla mycket. Skriver nog imorgon. Ska lägga in en bild på min nya kofta.
Ha det bra | Åsa


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu