Lördag

Jag kom precis hem efter att ha varit på 50-årskalas hos grannarna, skulle egentligen ha uppdaterat när jag kom hem kl 17 men då var jag tvungen att ducha och sen gick vi över till grannarna.
Våran första match som var kl 13 vann vi med, lyssna nu, 24-6! Jag spelade ute på linjen och det gick bra, gjorde inget mål dock. Andra matchen var mot Kungsängen, spelade ute då också, lite på linjen och på kanten. När första halvlek var slut stod det 10-4 till oss, men sen började vi slappna av och Kungsängen kom nästan i kapp oss. Matchen slutade 11-9. Vi gjorde bara ett mål i den andra halvleken, och gissa vem som gjorde det? JAG (väldigt stolt) Vi kom 3:a i gruppen och vi spelar kl 15 imorgon, så det är samling kl 14.
Tänk att Åsa kommer hem imorgon, har så klart saknat henne även om jag inte skrivit det. Hon har varit borta i en vecka men det känns inte så. Nu ska jag lägga in lite musik på min iPod, vi hörs.
// Ida

P.S bjuder på den här bilden:



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu