Målfest hos kusinen

Eller det blev ju ingen riktig målfest precis men Sverige vann i alla fall med 0-2, Zlatans mål var jätte snyggt men Hanssons kanske man inte ska prata om, men egentligen är det inte hur man gör målet bara man får in det bakom linjen. Jag och Erika åt lite chokladpudding till matchen och det var gott, sen ska Erika kanske följa med mig till Grönan på torsdag och vi ska kanske göra något imorgon. Gå på stan och shoppa lite? Dagens Outfit: På skolavslutningen hade jag min nya klänning från HM, en svart kofta och ett par svarta pumps. När jag kom hem byte jag till jeansshorts och en t-shirt. Hoppas ni har haft en bra tisdag.
// Ida


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu