Måndag

Hej! Kan man tänka sig att det är skoavslutning imorgon, jag vet inte men det känns att det är sommar.
Idag så var vi i Gamla Stan och gick på en stadsvandring, jag, Nelly, Antonia och Martin var ett lag och vi klarade alla uppgifter. När vi var klara fick vi åka hem så vi alla fyra satte oss på tunnelbanan hem, efter en stund när vi har suttit och pratat säger Martin: Vi åker ju åt fel håll! Så vi hade säkert åkt fem stationer åt fel håll! Men vi kom rätt till slut och jag och Antonia följde med Nelly hem. Där bakade vi, tittade på film och när Antonia åkte hem gick jag och Nelly ner och badade. Kl 19 ringde jag och bad papppa att hämta mig och det gjorde han så klart, snäll som han är. Ikväll har jag inte gjort så mycket, eftersom jag kom hem kl 19 så åt jag middag och sen har jag tittat på teve.
Imorgon går vi mellan 9-11 tror jag och sen ska Nelly och jag göra nått. Hoppas ni har haft en bra måndag.
// Ida



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu